Krarshtin temppelin asukkaat

 

Zotram, ihmismies, ikä 48, Alkukaaoksen harras ja Krarshtin kieli
 

VMA   
R-R
KOK
ÄLY
MHT
NPP
ULK

15    
15
12
17
20
19
10

O Jalka  
V Jalka
Vatsa
Rinta
O Käsi
V Käsi
Pää

01-04  
05-08
09-11
12
13-15
16-18
19-20

01-03  
04-06
07-10
11-15
16-17
18-19
20

3/5     
3/5
9/5
9/6
3/4
3/4
11/5

Liike: 3
Väsymys: 12
Kestopisteet: 14                                                 
Taikapisteet: 20+12 (amuletti) +19 (krarshtide) =51
NPP IH: 2

Aseet ja panssari: Kokonaistaakka = 17,5. Väsymys = 12 (30 - 17,5).
Levykypärä (2,5 enc), cuirboulli (5 enc), suomuhauberkki (6 enc).

Ase
Lyhytmiekka  
Verkko   
Jalkajousi
Pratzim
IH  
6
2
2
2
Hyö/Tor 
74/70
99/55
84/30
60/-
Vahinko    
d6+1+d4
erikoinen
2d6+2+myrkky POT 10   
tarttuminen VMA 13
ENC/PP
1.0/10
3.0/6, VMA 20 
(8.0)/10
-/-

Henkitaikuus (122% -ENC): Parannus 4, Tosi verkko 3, Hiljaisuus 3, Hämäännys (2), Terävyys 3, Salamanuoli, Hauduta pratzim.

Riimutaikuus (122% -ENC): Palvo Krarshtia I, Loitsun opetus I, Kysymys I, Kilpi II, Hikihappo II, Palvo Alkukaaosta I, Tosi miekka II, Paranna vamma II (uusiutuvia) Kaoottinen ominaisuus V (kertakäyttöinen).

Kyvyt: Väistö 50, Heitto 60, Lahjonta 62, Ensiapu 57, Naamiointi 77, Aisti järjestys 55, Havaitse 75, Hiipiminen 72, Piileskely 92, Seremonia 77.

Kielet: Carmania 42/22, yökieli 62/47.

Henget: Liittolaiskrarshtide (ÄLY 12, MHT 19).

Tavarat: 7 lunaria rahakukkarossa, pronssiamuletti, johon on kuvattu lepakko ja jossa on taikapistematriisi (12 TP), kolme purkkia pratzimia, kolme myrkytettyä vasamaa.

 

Trez, miesbroo, ikä 36, Thanatarin (Thanin), Krarshtin, Thedin ja Alkukaaoksen noviisi
 
    Ilman kannetua päätä Kannetun pään kanssa  

VMA   
R-R
KOK
ÄLY
MHT
NPP
ULK

20    
20
18
17
22
16
10

O Jalka 
V Jalka
Vatsa
Rinta
O Käsi
V Käsi
Pää

01-04  
05-08
09-11
12
13-15
16-18
19-20

01-03  
04-06
07-10
11-15
16-17
18-19
20

5/6     
5/6
5/6
5/7
5/5
5/5
8/6

O Jalka
V Jalka
Vatsa
Kannettu pää  
Rinta
O Käsi
V Käsi
Pää
01-04  
05-08  
09-10  
11
12
13-15
16-18
19-20
01-03  
04-06
07-09
10
11-15
16-17
18-19
20
5/6
5/6
5/6
vaihtelee  
5/7
5/5
5/5
8/6

Liike: 4
Väsymys: 24
Kestopisteet: 19 
Taikapisteet: 22
NPP IH: 2


Aseet ja panssari: Kokonaistaakka = 16. Väsymys = 24 (40 - 16).
Silmukkapanssari (12 enc), joka on koristeltu Pimeyden ja Kaaoksen riimuilla.

Ase
Pusku  
Lyhytmiekka
Verkko   
Kuristuslanka   
IH  
6
5
2
6
Hyö/Tor 
78/-
98/73
63/23
73/-
Vahinko    
d8+d6
d6+1+d6
erikoinen  
d6+1+d6
ENC/PP
0.0/-
1.0/10
3.0/6, VMA 20 
0.0/3


Henkitaikuus (132% -ENC): Parannus 3, Hämäännys (2), Sammutus 1, Fanaattisuus, Terävyys 2.

Riimutaikuus (122% -ENC): Kutsu pieni varjo I, Yövalo I, Luo mahtava pää III, Luo luuranko II, Luo zombi II, Luo vähäinen pää II (kertakäyttöisiä).

Kyvyt: Väistö 33, Ensiapu 47, Havaitse 78.

Kielet: Broo 43/-, yökieli 33/17.

Kaoottiset ominaisuudet: MHT +16.

Thanatarin lahjat/kiellot: +10% verkkohyökkäykseen, ei saa luottaa kultin muiden osastojen jäseniin.

Kannetut päät: Janren Peitsen pää, Yeran pää, Slolan pää, Safa Kvitorin pää, Arte Iskun pää ja Betanin pää (kts. alla). Trez ei ikinä pidä kuin korkeintaan yhtä päätä vyöllään kerrallaan. Taistelussa hän ei riskeeraa ollenkaan arvokasta kokoelmaansa. Arte Iskun pää ja Betanin pää kuuluivat molemmat edesmenneelle thanatarilaiselle Safa Kvitorille, jonka pään Trez kaappasi itselleen vähän aikaa sitten Thanatarin osastojen välisessä kamppailussa. Nyt hän käyttää Safan päitä tämän oman pään kautta.

Thanatarin merkki: Merkki on Trezin polvessa.

Tavarat: 13 mustunutta lunaria rahakukkarossa, veitsi.

Kannetun pään osumataulukko    
d6 
1
2
3
4
5
6
Pää, jota kantaa
Janren Peitsen pää
Yeron pää
Slolan pää
Safa Kvitorin pää
Arte Iskun pää
Betanin pää
PP/KP
5/6
0/5
3/5
4/4
8/5
2/6


Janren Peitsen pää, entinen Yelmalion noviisi
 

ÄLY   
MHT

13    
16

Taikapisteet: 16                                                      

Henkitaikuus (89%): Parannus 4, Haava, Terävyys 3, Suoja 2.
Riimutaikuus (109%): Kissansilmä II (kertakäyttöinen).
Panssari: Silmukkakypärä.

Yeran pää, entinen Ernaldan noviisi
 

ÄLY   
MHT

15    
17

Taikapisteet: 17                                                      

Henkitaikuus (97%): Parannus 3, Hohto 3, Sitkeys 2.
Riimutaikuus (112%): Siunaa siemenet I, Paranna vamma II, Kilpi I (kertakäyttöisiä).

Slolan pää, entinen Yelmin aurinkolordi
 

ÄLY   
MHT

15    
16

Taikapisteet: 16                                                      

Henkitaikuus (91%): Parannus 3, Haava, Suoja 2.
Riimutaikuus (111%): Paranna vamma II, Sielunäkö II (uusiutuvia).
Panssari: Cuirboullikypärä.

Safa Kvitorin pää, entinen Thanatarin (Thanatarin) noviisi
 

ÄLY   
MHT

17    
13

Taikapisteet: 13                                                      

Henkitaikuus (75%): Parannus 2, Haava, Sammutus 1, Tehonuija 2.
Riimutaikuus (110%): Luo mahtava pää II (kertakäyttöinen).
Panssari: Besaittukypärä.

Arte Iskun pää, entinen Yanafal Tarnilsin noviisi
 

ÄLY   
MHT

13    
12

Taikapisteet: 12                                                      

Henkitaikuus (65%): Parannus 2, Terävyys 2, Masennus (2), (matriisissa) Torjunta 3.
Panssari: Levykypärä, jossa Torjunta 3 -matriisi.

Betanin pää, entinen Yelmalion noviisi
 

ÄLY   
MHT

11    
11

Taikapisteet: 11                                                      

Henkitaikuus (57%): Parannus 1, Rautakoura 1.
Panssari: Nahkakypärä.



Trezin kutsuma pieni varjo
 

VMA   
KOK
MHT

13    
3
m3   
12

Liike: 6
Kestopisteet: 7
Taikapisteet: 11                                                      

Ase
Pelkoshokki  
IH  
1
Hyö 
aut.
Vahinko    
pelkoshokki (R-R vastaan TP)


Sielujen Noutaja

VMA   
KOK
ÄLY
MHT
NPP

9    
3
m3/13   
8
18
20

Liike: 12
Kestopisteet: 12
Taikapisteet: 18                                                      

Ase
Pelkoshokki  
Henkitaistelu  
IH  
1
1
Hyö 
aut.
aut.
Vahinko    
pelkoshokki (R-R vastaan TP)
d4+1 kestopistettä ja R-R:tta (TP vastaan TP)

Sielujen Noutaja saapuu, kun Trez on kuollut tai kuolemaisillaan. Muille se on huomaamaton, ellei joku huomaa sen mahtiauraa. Sielujen Noutajan saapuessa Treziin mahdollisesti kohdistettavien parannusloitsujen tehot puolitetaan. Desimaalit pyöristetään alaspäin, eikä häntä voida kunnolla parantaa ennen kuin Sielujen Noutaja on poistunut.


Pelkoshokin vaikutukset
Onnistumistaso Vaikutus
Kriittinen
Erikoinen
Normaali
Epäonnistuminen    
Kompurointi
Uhri kuolee.
Uhri tajuton 20-R-R meleevuoroa. Heitettävä R-R X 5 tai kuolee.
Uhri masentuu 20-R-R minuutiksi.
Ei vaikusta normaaliälyisiin. Vakioälyinen olento masentuu.
Ei vaikutusta.

 

Zert, miesbroo, ikä 33, Krarshtin, Thedin, Alkukaaoksen ja Pocharngon noviisi
 

VMA   
R-R
KOK
ÄLY
MHT
NPP
ULK

24      
19
20
14
15
13
8

O Jalka  
V Jalka
Vatsa
Rinta
O Käsi
V Käsi
Pää

01-04  
05-08
09-11
12
13-15
16-18
19-20

01-03  
04-06
07-10
11-15
16-17
18-19
20

3/7     
3/7
10/7
10/8
10/6
10/6
6/7

Liike: 4
Väsymys: 18
Kestopisteet: 20                                                 
Taikapisteet: 15+8 (amuletti) =23
NPP IH: 3

Aseet ja panssari: Kokonaistaakka = 25. Väsymys = 18 (43 - 25).
Cuirboulli (6 enc), rengastakki (12 enc).

Ase
Pusku
Lyhytmiekka  
Verkko
Keskikokoinen kilpi   
IH  
6
5
3
6
Hyö/Tor 
69/-
79/45
59/20
19/70
Vahinko    
d8+2d6
d6+1+2d6
erikoinen
d6+2d6   
ENC/PP
0.0/-
1.0/10
3.0/6, VMA 20
3.0/12 

Henkitaikuus (86% -ENC): Parannus 2, Haava, Tosi verkko 2, Korjaus 1, Terävyys 2.

Riimutaikuus (122% -ENC): Luo gorp II, Kuluttaminen II, Käänteiskaaos II (kertakäyttöisiä).

Kyvyt: Väistö 20, Ensiapu 34, Havaitse 61.

Kielet: Broo 35/-, yökieli 30/9.

Kaoottiset ominaisuudet: MHT +8, pystyy hyppäämään 13 metriä suoraan ylöspäin, otsassa jalokivi (arvo 800 lunaria), absorboi loitsuja neljään taikapisteeseen asti ja saa taikapisteet itselleen.

Tavarat: 21 lunaria rahakukkarossa, pronssiamuletti, jossa on taikapistematriisi (8 TP).