Jukhar (nappaajademoni)

Katso Anaxial's Roster, s. 239.

ominaisuudet   keskim.     paikka   melee   heitto   pisteet    
VMA   6d6+24   45 Häntä 01-02 01 6/8 (0.33) Liike: 10
R-R 2d6+12 19 O. jalka 03-04 02-04 6/8 (0.33) Väsymys: 64
KOK 4d6+12 28 V. jalka 05-06 05-07 6/8 (0.33) Kestopisteet: 24
ÄLY 2d6+6 13 Vatsa 07-09 08-10 6/8 (0.33) Taikapisteet: 19
MHT 2d6+12 19 Rinta 10 11-15 6/10 (0.40)       NPP IH: 2
NPP 3d6+6 16-17 O. alakäsi   11-12 16 6/6 (0.25)  
ULK 2d6 7 V. alakäsi 13-14 17 6/6 (0.25)  
      O. yläkäsi 15-16 18 6/6 (0.25)  
      V. yläkäsi 17-18 19 6/6 (0.25)  
      Pää 19-20 20 6/8 (0.33)  

Ase IH   Hyö Vahinko Tor PP
Veitsi 5 40+20   d3+1+4d6   15-1   4
Lyhytmiekka   4 30+20 d6+1+4d6 30-1 10
Nyrkki 5 40+20 d3+4d6 - -
Paini 5 30+20 erikoinen - -
Potku 5 25+20 d8+4d6 - -
Puraisu 5 30+20 d6+4d6 - -
Häntä 5 25+20 d6+4d6 - -

Huomio: Jukhar voi hyökätä samalla meleevuorolla kaikilla käsillään. Hyökkäykset voivat kohdistua yhtä tai useampia kohteita vastaan. Tällöin Jukhar ei kuitenkaan voi torjua.
Taikuus: Jukharit palvovat Deshlotralasta, Kolmannen helvetin vartijaa, ja saavat häneltä uusiutuvaa riimutaikuutta. Jokainen jukhar vastaa pappia tai akolyyttiä taikuutensa määrältä. Suosittuja henkiloitsuja ovat Hiljaisuus, Koordinaatio, Liikkuvuus ja Terävyys.
Kyvyt: Kuuntelu 50+12, Yöaisti 50+12, Piileskely 40-20.
Panssari: 6 pisteen oma paksu nahka.
Erikoiskyvyt: Jukharilla on erikoiskyky aistia vastustajien heikkoudet. Asettamalla ÄLY:nsä vihollisen ÄLY:ä vastaan jukhar voi saada hyökkäyksiinsä +10 % bonusta heikkouksien löytämisestä tai oivaltaa jonkin vihollista vastaan auttavan seikan.
Pääsivu
RuneQuest
Seikkailut
Pelihahmot
Tarinat
Kartat
Lomakkeet
Käännökset
Irkkipelit
Muuta
Palaute
Vieraskirja